czwartek, 12 listopada 2015

Rozdział 45

Hermiona przystanęła na pomysł Malfoy'a dosyć niechętnie, bo chciała isc na basen,ale odechciało jej Wszystkiego, słysząc Słowa Paula ".
Potem sama zaczęła Mieć wątpliwości.
Czy Paul mial rację, co do Malfoy'a, CZY wręcz przeciwnie? CZY słusznie postąpiła?
Odsuwała od Siebie Wszelkie Myśli.
Zaprosiła Wszystkich do swojej ogromnej sypialni i włączyła laptopa jednocześnie wyczarowując w Pokoju ogromną plazmę, wisząca na ścianie i kabel, Który łączył Dwa Urządzenia Razem.
Wystukała hasło laptopa i wkroczyła w przeglądając w   internecie Różne  strony z filmami.
-Weźmy Jakis horror.
Zadecydowali faceci. "Cholerna męska solidarność plemników." Jęknęła Hermiona z Pansy. Wiedzieli bowiem oni, że Ich małe czarownice nie nie byly AŻ TAKIE odważne Jak w Świecie Magii ... Mugolskie horrory byly o WIELE straszniejsze niz sam Bazyliszek i Puszek Razem wzięci.
W końcu wybrali Filmu Silent Hill.

https://www.youtube.com/watch?v=f5mT5LhbRJw
(w linku macie Zwiastun Filmu JAKI POJAWIŁ SIĘ W ROZDZIALE W) :)



***
Pierwsze Minuty Filmu mijały spokojnie IW całkowitej ciszy, bo kazdy skupił SIĘ na oglądaniu.
Jednak Przy kolejnych scenach Parkinson i Hermiona, zaniepokojone oglądały kolejne Sceny Filmu.
-CLARY! - Wrzeszczała KOBIETA W filmie, wydostając SIĘ z roztrzaskanego samochodu.
Samochód i pobliski teren spowijała mgła, A KOBIETA chodziła poddenerwowana szukając Małej córeczki, Która zniknęła.
Panna Riddle drgnęła niespokojnie.
Draco uśmiechnął pod nosem z SIĘ Zachowania ślizgonki, gdyż cały Widok go bawił, horror Nie sprawiał u niego żadnego jakiegokolwiek strachu.
Blaise jednak nie nie mógł powiedzieć Tego samego, mial słabsze nerwy od blond ślizgona.
W kolejnej scenie KOBIETA schodzi do Piwnicy widząc obdartego ZE Skóry człowieka, Który pojawił SIĘ Nagle Dziewczyny pisnęły, A Hermiona chwyciła Ramie Smoka i wtuliła SIE Do niego Jak w Misia.
JEJ Ciało drgało, A blondyn czerpał z Tego satysfakcję. Nie wiedząc czemu, spodobało MU SIE, ZE nawet Przy błahym horrorze, Hermiona przytuli SIĘ zrobić niego czując SIĘ bezpieczniejsza.


***
-Specjalnie Wybrałem taki straszny. - Wzruszył Draco ramionami juz po dwoch godzinach Filmu.
Hermiona fuknęła.
-Gadzina!
Warknęła tupiąc LEWA NOGA. Draco wybuchnął śmiechem, CO JESZCZE bardziej oburzyło ślizgonkę.
OCH Riddle, Nie spodziewałem SIĘ, ZE TAKIE pazurki pokażesz.
Powiedział kokieteryjnie i puścił JEJ Oczko z czego Blaise i Pansy  zaśmieli SIĘ z kasztanowłosej czarownicy.
-Malfoy, Jestes naprawde wredny! Wiedziałeś, ZE wystraszę SIĘ takich Filmów!
Krzyczała oburzona ciagle mając PRZED oczami Sceny ZE strasznego Filmu, Który wlasnie dopiero co obejrzeli.
-Hm, W ramach rekompensaty, moze Jeszcze coś obejrzymy?
Uniósł brew spoglądając znacząco Jedna na resztę pytająco. Blaise chciał odpowiedzieć, jednak kasztanowłosa ślizgonka wyprzedziła go.
-NIE! Idziesz spać, jutro Mamy wracać zrobić Szkoły, King Cross ODJEŻDŻA Jutro O 10: 00 TY NIE RUSZYSZ PEWNIE dupy, BY WSTAĆ!
Skrzyczała go,A Draco zawołał Killer'a., Ktory wpadł Z. sypialni Lorda Jak burza do Pokoju Hermiony i skoczył na kolana blondyna.
-Widzisz Piesku? Pani na Mnie krzyczy, powiedz JEJ coś.
Powiedział do psa i popatrzył zbolałą Mina na ukochana, ta i wybuchnęła niekontrolowanym śmiechem i odrazu z  pogodniała.
-No Fakt, późno juz. Trzeba SIĘ Jeszcze spakować.
Rzekł Blaise, A Pansy przytaknęła .
Para Przyjaciół pożegnała blondyna i kasztanowłosą i zniknęli.
-Róbta Co chceta, ja idę spać Malfoy. Póki nie nie nabawiłam SIĘ depresji od twoich Chorych horrorów.
Rzuciła i przebrała sie w piżamy PO Czym rzuciła SIĘ pod Ciepła kołdrę.
-No Nie śpij, Riddle!
-Smoku, Daj mi spać, bo bedziesz mial smoczycę ziejącą ogniem.
-Podoba Mi sie ta OPCJA.
Mruknął i wstał jak Tylko zobaczył przymknięte juz Oczy Dziewczyny.
Podszedł cicho i jednym sprawnym ruchem zdarł z Niej kołdrę.
-Doigrałeś SIĘ Malfoy. AQUAMENTI!
Warknęła i wyciągnęła Nagle różdżkę Poduszki i wycelowała w blondyna, na którego cisnął Strumień Wody.
Otarł Twarz i zaczął sie śmiać.
-Wojna?
Uśmiechnął SIĘ Z błyskiem w Oku, A Hermioma pobladła . Wiedziała Jakie pomysły Moze Mieć blondyn ...

CZYTASZ = KOMENTUJESZ ♥
Sorki, ZE Krótki, ale mam chwilowe Problemy z komputerem, A siostra niechętnie użyczyła mi swojego xD Ale naskrobałam coś, laptopa Ma niedługo wrócić Z naprawy, wiec musicie zadowalać SIĘ krótszymi rozdziałami x3

8 komentarzy:

  1. Świetny ;* Czekam na więcej xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co Malfoy zrobi Hermionie. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział bardzo fajny, ale mega mnie denerwuje, że tak często używać Caps Locka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mnie to irytuje, ale coś blogger płata mi figle bo co zmienię CL to znowu zaraz to samo ;/

      Usuń
    2. Aha, myślałam, że to ty sama z siebie :D Ale jak blogger to rozumiem :)

      Usuń
  4. Koleżanka poleciła mi tego bloga. Dziś przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem pod wielkim wrażeniem. Mega podoba mi się te FanFiction! Dramione to moja ulubiona para. Całe opowiadanie jest bardzo wciągające i interesujące i na pewno będę je czytać! Czekam na dalsze rozdziały i życzę weny, bo to przecież najważniejsze! Sama prowadzę ff, ale tej weny akurat ostatnio mi brakuje ;/. Ale broń Boże, żeby Tobie zabrakło! :D Czekam na więcej i życzę powodzenia! ;* :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział całkiem spoko, tylko dalej uważam, że Draco jest nadzwyczajenie miły... Rozdział całkiem spoko, czekam na kolejny. Mam nadzieje, że bedziesz miała dużo Weny i będziesz częściej coś dodawać... :)

    OdpowiedzUsuń